Merken Klantenservice
Home /

Op werkdagen voor 18u besteld? Dezelfde dag op de post.

Er is op dit moment een iets grotere kans op vertraging bij PostNL bij het bezorgen van pakketten binnen Nederland. Dit heeft te maken met de huidige corona-maatregelen.

Door de aangepaste openingstijden en -voorwaarden van fysieke winkels wordt er veel meer online besteld. Dit komt slechts incidenteel voor en in 99,5% van de gevallen worden de pakketten prima op tijd aangeboden, maar kan soms van toepassing zijn op bestellingen die in het weekend worden geplaatst.

Wij garanderen je dat bestellingen die op werkdagen vóór 18u worden gedaan, dezelfde dag nog worden aangeboden bij PostNL. Je ontvangt dan ook om ongeveer 18u30 jouw persoonlijke track-and-tracecode in je inbox.

Wij vragen je begrip voor deze eventuele vertraging.
Wil je liever niet thuisblijven voor je pakket? Kies dan voor een pick-up point van PostNL; dit kan je eenvoudig aangeven in het bestelproces. Zo hoef je niet thuis te blijven en kan je je pakket ophalen wanneer jij dat wilt.
Wil je weten wanneer je pakket wordt bezorgd? Kijk op track & trace of in de PostNL-app voor actuele informatie.

Mocht je meer informatie wensen kan je ons altijd een e-mail sturen op klantenservice@metolijf.nl. Op werkdagen zijn we natuurlijk ook gewoon telefonisch bereikbaar op (023) 583 1985 of via de chats: deze vind je rechts onderaan de website. We beantwoorden met plezier al je vragen. 

MetOlijf.nl gebruikt cookies om het bezoek en winkelen bij Met Olijf voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Zie meer over cookies.