• Gratis verzending vanaf €50,-
  • Voor 23:00 besteld, morgen in huis!
  • Kies zelf 2 gratis samples uit
Terug naar home

Op werkdagen voor 18u besteld? Dezelfde dag op de post.

Levertermijn:
Voor alle bestellingen binnen Nederland en België geldt op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis!*. Bestellingen na 23:00 worden de volgende werkdag verwerkt. Voor alle bestellingen naar Duitsland geldt op werkdagen voor 20:00 besteld, vandaag verzonden.
Bij een poging om je bestelling af te leveren waarbij er niemand aanwezig is om het pakketje aan te nemen gaat het pakketje naar het dichtsbijzijnde afleverpunt. Hier kan je het vaak al dezelfde dag nog afhalen. Hier krijg je geen briefje van in de brievenbus, maar word je van op de hoogte gebracht via mail en/of sms. Wij adviseren om de track & trace zelf ook na te kijken.

Track & Trace:
Alle bestellingen versturen we via de pakketpost of als brievenbuspakje (binnen Nederland en indien het door de brievenbus past) van PostNL. Na je bestelling sturen we je per e-mail een Track & Trace code, zodat je kunt zien waar jouw pakketje zich bevindt. Deze e-mail zal je vlak na je bestelling ontvangen.
Wil je liever niet thuisblijven voor je pakket? Kies dan voor een pick-up point van PostNL; dit kan je eenvoudig aangeven in het bestelproces. Zo hoef je niet thuis te blijven en kan je je pakket ophalen wanneer jij dat wilt.
Wil je weten wanneer je pakket wordt bezorgd? Kijk op track & trace of in de PostNL-app voor actuele informatie.

Let op: PostNL doet geen briefjes meer in de bus als ze je hebben gemist
PostNL stopt geen briefjes meer in de brievenbus als ze je hebben gemist. Het kan dus soms voor verwarring zorgen, omdat je dan onterecht op je pakketje loopt te wachten.
PostNL verstuurt sindsdien een mail, maar die komt niet altijd in de juiste inbox. Check daarom als de post niét is geweest, altijd je inbox én je spambox. Heb je geen enkele mail gehad? Neem dan direct contact met ons op, dan zoeken wij het verder voor je uit.

* In uitzonderlijke gevallen kan het echter gebeuren dat door drukte (o.a. rond Black Friday, Kerst, Pasen, Pinksteren) of extreem weer je pakketje niet de volgende dag na verzending wordt aangeboden, maar een dag later. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Houd altijd je Track & Trace-code in de gaten, zodat je ziet waar je pakket zich bevindt.

Mocht je meer informatie wensen kan je ons altijd een e-mail sturen op klantenservice@metolijf.nl. We beantwoorden met plezier al je vragen.